افسردگی بعد زایمانه
اگر حس میکنی شدیده برو دکتر دارو بگیر
طبیعیه عزیزم منم همینجوری بودم،سعی کن کارایی که خوشحالت میکنه انجام بدی،گاهی بچتو بسپر دست کسی و با شوهرت برو بیرون در حد یه بستنی خوردن،به خودت برس،مطمعن باش چندوقت دیگه اوکی میشی
افسردگی گرفتی هوابهاریه بچه روبگیربرویکم بیرون هوابخور یه اب هویچ بخورواسه شیرتم خوبع،برودوش بگیرلباس خوب بپوش فیلم موردعلاقتوبزارببین آشپزی کن یکم بده بچتوشوهرت نگه داره.من هرروزمیرم حموم زیردوش اوازمیخونم بعدمیام بیرون اینکارحالموخوب میکنه
منم اونطوری شده بودم به مرور بهتر شدم قرصای مولتی ویتامینتو بخور حتما
منم همینطوریم
میتونه به دلیل کم خونی باشه یاتغییر شدید هورمونها
افسردگی بعد زایمانه عزیزم
ب مرور زمان همه چی درست میشه
سعی کن فقط بیشتر توش فرو نری
هرکاری ک باعث خوشحالیت میشه رو انجام بده یا سعی کن انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.