درد خیلی شدید داره اگا تبخال نمیزنی بزن اگه میزنی زحمت نکش چون اگه تبخال بزنی رنگ اون قسمت میره ناقص میشه
من شیدینگ کردم، رنگ هممیگیره، درد داره ولی چون بی حسی میزنه زیاد نیست دردش ولی تا دو سه ساعت خیلی خیلی خیلی زیاد ورم داره .... یک ماه بعدشم باید بری ترمیم ولی ارزش داره
بچه شیر میدی رنگ نمیگیره
درد داره یخورده اما بی حسی میزارن رو لب
درد اره داره باید بری دندان پزشک بی حس کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.