ای وای از این رفلاکس که پدر منو در آورد تا دخترم بزرگ بشه تا یک سال همراهش بود تازه چند ماهه راحت شدم تازه الانم آب زیاد بخوره باز میاره بالا مایع جاتو خیلی سخته درکت میکنم دختر من آخر با امپرازول اس خوب شد تونست یکم شیر بخوره بعد بزرگ تر شد بهش دکترش نکسیوم بیست داد هر صبح ناشتا میخورد تا یکسالگی
دختر منم همین جوری بود بردمش دکتر گفت حتما بعد شیر آروغش و بگیر و اینکه تخت یا گهوارش و شیب دار کن (یعنی زیر سرش بلندتر باشه )که شیر برنگرده تو گلوش
عزیزم شیر دادنی سرشو یکم بالاتر از بدنش بزار
خوردو خوراکت چیه دقت کن چی میخوری من پیاز خوردنی یا ترشیجات پسرم فورا بالا میاره
ببر دکتر دارو بده
عزیزم بعد اروغش ده دقیقه بزار رو شونت بمونع
رفلاکس داره عزیزم ببرش دکتربهش داروبده.حتمابعدازشیردهی اروغشوبگیربزار۱۰دقیقه عمودی روشونه هات باشه شیربره پایین
آروغشو میگیری قبل اینکه زمین بزاریش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.