نه اینقدر که تعریف میکنن قشنگ نیست اصلا
نه والا
برادران لیلا قشنگتره
کارهای اصغر فرهادی اجتماعی هست دیگه
در مورد معضلات و دردهای جامعه
سلیقه ای هست
اگه درباره الی و فروشنده رو میپسندی،حتما اینم میپسندی
مثلا من دوس دارم ولی مامانم میگه حالم از این فیلمای ناامید کننده بهم میخوره😜مامانم دوس داره آخر فیلما عروسی باشه،عشق و عاشقی باشه.بچه و تولد باشه
خیلی خوب وطبیعی کارکردن
هی بد نیست
نعععع
یه فیلم معمولیه ..
از فیلمای اصغر فرهادی فقط درباره الی قشنگه
مثل درباره الی پایانش بازه ولی قشنگه
برای زمان خودش فیلم خوبی بود
بله بله
نه خیلی عادیه ؛ مثه فیلمای دیگه فرهادی که فقط یه قشر خاص میگند خوبه🤣🤣 از نظر من یه فیلم خیلی عادی بدد
ن بابا
آره خوبه ولی غمگینه. تهش هم بازه مثل اکثر ساخته های اصغر فرهادی
خوبه بد نیست
ابجیم دیده بود میگف مزخرف
من دیدم اره قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.