۱۰ پاسخ

نوش جان عزیزدلم
دستور پختش رو لطف میکنی؟

بعضيا واقعا چرا اينجورين فاز ميگيرن ميخاي جواب ندي چرا تاپينگ ميزاري🙄🙄🙄🙄🙄

بههه گشنم شد دست و پنجه ات درد نکنه

به به نوش جان بى زحمت دستور پختشو بذار

خوشمزه س؟

اون سوپ ؟ چقدر خوشمزه ب نظر میاد

چجوری گرد درستش کردی
من. هر سری نون. تست هارو میچینم روهم مستطیل شکل میشه سر تزئینش دهنم سرویش میشه😂

رسپیشم بزار نوش جان

طرز تهيه ش رو لطف ميكنين 🙏🏻

عزیزم خیلی قشنگه به نظرم اون حعفریایه وسطو برداری بهترم میشه

سوال های مرتبط