من ۲۳ هفته خریدم چیدم خانواده همسرم دعوت کردم سیسمونیم ببین..دوباره جمعشون کردم روشون یه ملافه کشیدم تا کثیف نشن خاک بشینه روشون تا انشالله هفته ۳۴ اینا مجدد بچینم واسه زایمان
هر موقع دوست دارین بچینین
هرکسی هرجور راحته قاعده ی خاصی نداره که عزیزم
ست سیسمونی و نظم دهنده محبوب این روزا شیک و مینیمال
برا ثبت سفارش روبیکا پیام بزارین لطفا
۰۹۹۱۳۰۷۲۳۲۵
من اوایل ماه نهم میچینم زودتر نچین و نخر الکی خاک میشینه روشون هرچقدر هم تمیز کنی اخرش خیلی چیزارو نمیشه پاک کرد
نمیدونم برای منم سواله🙁 خیلی سخته
جنسیتشو فهمیدی شرو کن ب خرید
اگرم ک خریدی از الان بچین چون سنگین تر شی ب دلت نیست خیلی الان با شوق و ذوقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.