سلام از چه ماهی از بارداری سیسمونی و بچینیم؟

۶ پاسخ

من ۲۳ هفته خریدم چیدم خانواده همسرم دعوت کردم سیسمونیم ببین..دوباره جمعشون کردم روشون یه ملافه کشیدم تا کثیف نشن خاک بشینه روشون تا انشالله هفته ۳۴ اینا مجدد بچینم واسه زایمان

هر موقع دوست دارین بچینین
هرکسی هرجور راحته قاعده ی خاصی نداره که عزیزم

ست سیسمونی و نظم دهنده محبوب این روزا شیک و مینیمال
برا ثبت سفارش روبیکا پیام بزارین لطفا
۰۹۹۱۳۰۷۲۳۲۵

تصویر

من اوایل ماه نهم میچینم زودتر نچین و نخر الکی خاک میشینه روشون هرچقدر هم تمیز کنی اخرش خیلی چیزارو نمیشه پاک کرد

نمیدونم برای منم سواله🙁 خیلی سخته

جنسیتشو فهمیدی شرو کن ب خرید
اگرم ک خریدی از الان بچین چون سنگین تر شی ب دلت نیست خیلی الان با شوق و ذوقه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حریر مامان حریر روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری