۵ پاسخ

نه جگر خیلی سنگینه ندی ها ک دل درد میشه

خیلی زوده عزیزم

نه هنوز زوده جیگر خیلی سنگینه من خودم میخورم اذیت میشم چه برسه معده بچه

نه نمیشع گلم

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی