من بردم دکتر گف تا۱۰روزاول فقط زردی بالاخطرناکه دخترمن تادوماهگیش داشت بعدش رفت
فقط فقط قرص و شربت بهش بده ببرش دکتر براش مینویسه از این داروهای گیاهیو حجامت اینا اثر نداره من برای دخترم انجام دادم اصلا اصر نداشت جز قرص.و شربت
اره بیمارستان من میگف بالای ۹ زردیه
دختر منم از یک هفته ای قکر کنم زردی گرفت بعد یه هفته بزدمش دکتر ازمایش داد روی 13 بود بعد گفت برو خونه تا دوسه روز اگه تغییری نکرد بیاز
بعد چند روز مجدد بردمش دوباره ازمایش داد روی 12و خورده ای بود بازم جوابی بهم ندادن
بعد دکتر دیگه ای گفت نمره ازمایش ملاک نیست ازمایش ادار داد گفت اگه مشکلی توی ادرارش نباشه نگران نباشین خوب میشه بازم ادارش مشکلی نداشت
تا همین هفته پیش داشت که کم کم از صورت و چشماش زردیش کم شد تا الان که 56 روزه شده بدنش هنوز زردی داره
نگرانش هستم اما چه کنم دیگه دکترا کاری نمیکنن که مجبورم تحمل کنم ببینم چی میشه
اینم بگم خودم کاسنی میخورم و به بچه هم ترنجبین میدادم
انشالله بچه شماهم زردیش خوب بشه که از نگرانی در بیاین
بله باید تا الان خوب میشد حجامت پشت گوش انجام بده براش
دکتربه من گفت زیر۱۳اوکیه دخترمنم زردی داره کلافه شدم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.