البته تا دو هفته دیگه حداقل باید بمونه توشکم تا نره دستگاه
امپول ریه بزنه نمیره دستگاه
مونده ریه هاش کامل شده باشه
بستگی داره بعضیا ۳۴هفتم نمیره دستگاه ماداشتیم. بهضیام ۳۸هفته میرن دستگاه
بچه من نرفت خدارشکر
چرا؟علائم زایمان داری؟
بستگی به وزن و شرایط بچه داره
ارع.خاهرم زایمان کرد بچش ی هفته دستگاه بود
مونده به بچه ولی اکثرا نمیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.