منم دوس دارم ۳۵ هفته زایمان کنم درد سنگینی یبوست تموم بشه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دوستم زایمان کرد بچش1هفته دستگاه بود الان ماشالله بچش8ماهشه
دختر خودم ۳۶ هفته بدنیا اومد اصلا تو دستگاه نموند همچیشم عالیه
من ۳۴ هفته دیدم بدنیا اومدن تو دستگاهم نموندن
عزیزم انشالله که انقدر زود زایمان نمیکنید من یکی ۳۶هفته زایمان کردم کامل بود دستگاه هم نرفت فقط زردی بالایی داشت و نسبت به بچه ای که ۳۹یا ۳۸ هفته دنیا میاد کارهاش دیرتره
بالای ۲۵۰۰ هست امپول ریه هم ک بزنی احتمالش کمه بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.