۱۰ پاسخ

والا اگه اهل مطالعه و تحقیق درباره بچه داری باشی مطالبش برات تکراریه ولی اگه اینجوری نباشی خیلی کمکه

منم دارم حوصلم نمیاد پیاماشو بخونم 😂

من داشتم یه ماهه نمیگیرم به نظره من تو بارداری خیلی کمک بود الان زیاد نه

منم دارم خوبه مفیده

اره خیلی خوبه

منم دارم ولی نمیدونم فرقش چیه

خوبه ولی چتش و تجربیات دوستان حقیقتا راهگشاست😄

من راضیم
از پیام مشاور و یسری چیزا خوندنیص

آره خیلی خوبه

من دارم اره خوبه

سوال های مرتبط