۶ پاسخ

به عنوان مامان دومی زیادی حساسیت به خرج ندین بچه داری اسون بگیرین و از ثانیه به ثانیش لذت ببرین 😊

قبل از استفاده از هر دارو نسخه رو با دقت بخونید تو اینترنت هم بزنین دارو برای چیه عوارض و معایبش چیه

من مردم برای این صحنه😍
هزار هزار الله اکبر

داروهایی که واسه بچه میخرید حتما روش تاریخ باز کردن دارو بنویسید تا اگه زمانش گذشت استفاده نکنید.
از لحظه لحظه بچه داری لذت ببرید سخت نگیرید به خودتون.

بچه روازهمون اول به سروصداعادت بدین وقتی میخوابه خیلی سکوت وهیس هیس نکنید
هرکارجدیدی که انجام میده یادداشت کنیدوتاریخ بزنید

اگه شیر خودتو میدی عزیزم به هیچ وجه پسر کوچولوتو زیر سینه نخوابون، یعنی نزار برای خوابش وابسته ب خوابیدن با جی جی بشه 😅😅 من پدرم درومد کمر درد گرفتم ازین موضوع تا ۱/۵ سالگی چون عادت داده بودم پسرمو ب جی جی خوردن و خوابیدن واسه همین مدل دیگه اصلا نمی خوابید 🥲

سوال های مرتبط