۱۰ پاسخ

بنظرم اب نده چون زیر ۶ ماه ضرر داره مگه این که شیر خشکی باشه یا دکتر بگه

یبوست داشت دکتر به من گفت بده
و ادرارش خیلی زرد بود
یعنی کم آبی بدن
چند قطره آب هر روز میدادم

اره بده

ب من کلاس بارداری بیمارستان شرکت کردم و خود بیمارستان پرستار اموزشش گفت بچه های شیر خشکی باید اب بخورن دوسیسی ب من گفت اب بدع چون شیرخشک اب بدنو میکشه

من بخاطر یبوست بردم دکتر فوق مختصص بود گفت بده مشکلی نیست دیگه نمی‌دونم

من از اخر چهار ماهگی شروع کردم

دكتر به من گفت اندازه يه قطره چكون مشكلي نداره از سه ماه

چرا میخوای اب بدی؟
من اطلاع علمی ندارم ولی وقتی دکتر میگه نده حتما یه دلیلی نداره من هنوز ب دخترم ندادم چون شیرمادر اولش رقیق هست و اب بدن نوزاد رو تامین میکنه

نه عزیزم آب الکترولیت های بدنشون بهم میریزه به کلیه هاش فشار میاد همون شیر هم نیاز آب رو برطرف میکنه هم غذا

نه گلمتا شش ماهگی کلیه هاش اونقدر تکمیل نیست که آب تنها رو جذب و تصفیه کنه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی