۹ پاسخ

عزیزم حتما ببرش دکتر بهش قطره بده با چایی رو بچه های قدیم تاثیر میذاشت الانیا نانازین

باید فقط ماساژ بدی

آب ولرم از همه چی بهتره

فقط آب ولرم بشویید

اون قسمتی که مجرای اشک هست رو با گوش پاکن یه فشار ریز بده بعد بکش به سمت پایین،چرک از خوده مجرا میزنه بیرون،اینقدر باید اینکارو بکنی تا تخلیه بشه مجرای اشکش بستس،دکتر پسرم اینو بهم یاد داد منم چندبار تکرار کردم تو خونه و بچم خوب شد،اگه باز نشه مجراش باید عمل بشه عزیزم

برا پسر منم اینطوری بود سه ماه بردم دکتر آوردم هر مدل پماد قطره زدم اصلا درس نمیشد . یه روز مثلا یادم میرف یا نمیزدم بجای اشک از چشمش عفونت میریخت بعد سه ماه بردم چشم پزشک گفت فقط باید ماساژ بدی وگرنه یک سالگی باید عمل بشه من دقیقا یه ماه ماساژ دادم دقیقا تو یه ماه درس شد .به نظرم ببرین پیش یه چشم پزشک خوب

باید با چایی کم رنگ تازه دم باشه ن چایی سیاه

دستاشو نگیرید و زیر بغلشو موقه بلند کردن بخاطره اونع

عزیزم مجرای اشکش بستست یه قطره باید تهیه کنی ماساژ بدی باز شه وگرنه باید عمل شه

سوال های مرتبط