۸ پاسخ

قطره باکتی ماید ۸ساعتی به قطره پماد جنتامایسن هرشب.باپنبه وآب جوشیده هم تمیزش کن

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

با یه انگشت خیلی اروم از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون ماساژ بده روزی چند بار .انگشتت خیس باشه بهتره پوستش اذیت نمیشه.
چشم پسرم اصلا تمیز نمیشد شدیدا چسبناک میشد این کارو کردم خیلی جواب داد و اینکه دکتر گفت قطره سولفاستامید بریزم هر ۸ ساعت یک قطره.

قطره باکتی ماید هر ۶ساعت پماد استریل چشمی آزیترومایسین هر۱۲ساعت‌ بریز خوب خوب میشه دخترمن ۱۰روزه بود شده بود دکتر داد

ببرش دکتر شاید قطره بده

پماد جنتکس بزن
یا روزنه هاش بستن یا سرما خورده

اینطوری شده

تصویر

با چایی صبح بشور یکم گلم

سوال های مرتبط