مشکلی نیس منم ۱۱ روز عقب انداختم ولی مطمعن بودم از خودم باردار نیستم اینقدر زعفرون خوردم تا اومد شما هم اگه جلوگیری داشتید نگران نباشید
منم یه هفته عقب انداختم
فکرکنم طبیعیه و برای استرسع...
من سرپسرم سه ماه بعذاززایمانم شدم، تاسه ماه ،دوباره چهارماه نشدم ،دوباره شدم
اماالان تادوماه خونریزی داشتم اون ماهم شدم الان باز نشدم
عزیزم من ۲۰ روز عقب انداقتم بی بی هم زدم منفی بود
من ۵ روز عقب انداختم بیبی میزنم منفی میزنه🤣🤣
انشاالله ک نباشید برای اطمینان حتما بیبیچک بزنید من خودم از زایمان پریود نشده بودم تا هفته گذشته چندبار بیبی زدم اخرم ازمایش دادم ک خیالم راحت بشه
مبارکه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.