۱۳ پاسخ

دختر من تا قبل چهارماهگی ۳/۴صبح میخوابید صبح هام که از کنارش نمیتونستم تکون بخورم همین ک وارد چهارماه شد خداروشکر همه چی درست شد

از دوماهگی بهتر شد

به مرور داره سخت تر میشه😂

از وقتي كه ازشير بگيري

از چندماهگی؟

من بچه اولمه ولی یک ماه چهل روز اولی و مخصوصا بیست روز اول خیلیییی سخت بود

از اول ۴ماهگی که خوابش بهترشده و شبا میخوابه

وقتی از شیر جدا شن یکم راحتتر میشیم ولی ن کاملا

از ۳ و نیم ماهگی که خوابش تنظیم شد خییلی خوب شد

فکر کنم هیچ موقع بزرگتر بشن چالش زیادتری رو به رو میشیم

بچه داری مگ راحتی هم داره ؟😂😂

از بعد از دو سالگی کم کم

والا مبگن دوسالگی ولی بچه ها فرق دارن به نظرم

سوال های مرتبط