دختر من تا قبل چهارماهگی ۳/۴صبح میخوابید صبح هام که از کنارش نمیتونستم تکون بخورم همین ک وارد چهارماه شد خداروشکر همه چی درست شد
از دوماهگی بهتر شد
به مرور داره سخت تر میشه😂
از وقتي كه ازشير بگيري
از چندماهگی؟
من بچه اولمه ولی یک ماه چهل روز اولی و مخصوصا بیست روز اول خیلیییی سخت بود
از اول ۴ماهگی که خوابش بهترشده و شبا میخوابه
وقتی از شیر جدا شن یکم راحتتر میشیم ولی ن کاملا
از ۳ و نیم ماهگی که خوابش تنظیم شد خییلی خوب شد
فکر کنم هیچ موقع بزرگتر بشن چالش زیادتری رو به رو میشیم
بچه داری مگ راحتی هم داره ؟😂😂
از بعد از دو سالگی کم کم
والا مبگن دوسالگی ولی بچه ها فرق دارن به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.