دوتا برای پسرم که خیلی سخت بود بچم سالم بود واکسن زد سرفه آبریزش تب کرد دوهفته باهاش درگیر بودم🤦♀️🤦♀️همچیش بهم خورد خوابش شیر خوردن در کل چهار ماهگی سخت بود
سلام عزیزم برای دختر من واکسن دوماهگی وحشتناک بود ولی چهارماهگی با چندتا کار خیلی خوب گذشت اصلا درد نداشت.
زمانی ک اومدیم خونه اطراف جای واکسن رو پماد دیکلوفناک زدم بعد کمپرس آب یخ رو گذاشتم توی روسری گذاشتم روی پاهاش هریک ساعت ب اندازه پنج دقیقه تکرار کردم قطره پاراکیدم هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش دادم.شماهم این کارا رو انجام بده انشاءالله ک ب خوبی میگذره🐣🦋
برای دختر منم بهتر از دوماهگی بود
دوتا تزریقی یکی هم قطره
البته روتاویروس گفتن فعلا نیست
برا پسر من راحت تر از دو بود
دوتا زدن براش
برای پسر من خیلی خیلی راحت بود دوماهگی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.