۴ پاسخ

این پای من بعد جلسه سوم

تصویر

سلام عزیزم من لیزر کندلا میرم
قشنگ ۳ ۴ درجه روشن میکنه
بعدشم اگ بخایی روشن کننده دارن میتونی بدی برات انجام بدن
من شاتی میرم رولی اصلا جواب نمیده شاتی با سری شخصی هست خیلی خوبه
من جلسه سومم هس همیشه خجالت میکشیدم انقدر ک پوستمو با ژیلت میزدم میخاروندم زخم بود این پای منه بعد ۳ جلسه معرکه شده

عزیزم اون لیزرش فرق داره دکتر متخصص زنان من انجام میده لیزر سفید کنندس دکترای متخصص پوست ومو هم انجام میدن

فهمیدی به منم بگو

سوال های مرتبط