بچه ها این دوتا رو چند سیسی ب بچه هاتون میدین و چه ساعتایی؟

تصویر
۶ پاسخ

مال منم دکتردقیقاهمینوبه دخترم دادهر۱۲ساعت میدادم چرک‌خشک کن ۲.۵سیسی اون یکی هم ۳.۵سیسی البته بستگی به وزن بچه هم داره

او یکی رو نمیدونم ازیترو او هفته دکتر به پسرم گفت روز اول ۳ سی سی بقیع روزا ی نیم سی سی

آزیترومایسین اگه گلوش چرک کرده سرفه خلطی داره خیلی خوبه دکتر به من گفت شب اول 5سی سی بعد هرشب 2/5سی سی بده

دکتر برای دختر من ازیترومایسین ۱۰۰ هر ۲۴ ساعت ۵ سی‌سی تجویز کرده بود

بچهای اینجا خب مگه دکترن
باید از دکتر بپرسید نهایتا پزشک داروخانه

باید آزیترومایسین۱۰۰میگرفتی نه ۲۰۰ در ضمن آنتی بیوتیک سر خود نده ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی