مال منم دکتردقیقاهمینوبه دخترم دادهر۱۲ساعت میدادم چرکخشک کن ۲.۵سیسی اون یکی هم ۳.۵سیسی البته بستگی به وزن بچه هم داره
او یکی رو نمیدونم ازیترو او هفته دکتر به پسرم گفت روز اول ۳ سی سی بقیع روزا ی نیم سی سی
آزیترومایسین اگه گلوش چرک کرده سرفه خلطی داره خیلی خوبه دکتر به من گفت شب اول 5سی سی بعد هرشب 2/5سی سی بده
دکتر برای دختر من ازیترومایسین ۱۰۰ هر ۲۴ ساعت ۵ سیسی تجویز کرده بود
بچهای اینجا خب مگه دکترن
باید از دکتر بپرسید نهایتا پزشک داروخانه
باید آزیترومایسین۱۰۰میگرفتی نه ۲۰۰ در ضمن آنتی بیوتیک سر خود نده ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.