به چند ماه کاربرد نگاه نکن به ماه زایمانتنگاه کن
من از این گرفتم حتی برا گرما هم استفاده میشه دختره میگفت تا ۴و۵ماه
روبه تابستون میری خنک بگیر
نهایت تا دو سه ماهگی به درد بخوره، از شما چون نی نی فصل گرم دنیا میاد اینا گرم میشه براش
پاداراصلا خوب نیست
تا سه ولی خیلی گرم هست بچه گرمش میشه
اتفاقا یه نینی رو دیشب دیدم انگار ۵ ماهش بود تواینا بود خیلی جالب بود جوجه ☺
این برای بچهای زمستون و پاییزی خوبه
اگه تابستونی هستی نخر
نهایتن سه چهاز ماه بچه بندازی توش
اگر هفته ۳۱ هستی الان به دردت نمیخوره
قیمت شون چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.