کیفیتش پایین تر از سری قبلشه 😕😕قدیمیش بهتر بود
اینا عالین نازک شدن ولی جذبشون خییییلی بالاس
من مولیفیکس میخرم عالیه
جدیدا اصن خوب نیست
مزخرفه از سروته همه چی میزنن بی ش ر ف ا
آری نازک ولی سایزشم درست پنج نوشته ولی خیلی بزرگ تر
خیلی خوبن نازک هست ولی جذبش خوبه
اره منم ۶ گرفتم خیلی غیر طبیعی هست
ولی نازکیش خوبه عین پدا خودمون کم حجمِ
من شورتی میگیرم همش گیرم نمیاد دیگه
اینا مای بی بی کانال داره.. مای بی بی ساده هم هست داخل بازار..
به نظر من که ساده ها خیلی بهترن.. چون هم دخترم حساسیت گرفت ازش و بدنش سوخت و هم از بغل پاهاش همش نم میداد
من یه ماهی هست میخرم خدایی راضی ام دیشب یه بسته جدید باز کردم یدونه اضافه بود 😄
دقیقا همین صبح یکی خریدیم، افتضاحه، سریع میزنه بیرون ولی طرحش قشنگه🤣
از وقتی پوشک گرون شده من خیلی دیدم اینجا مامانا میگن برند مای بی بی بی کیفیت شده
اینو دیشب خریدم هنوز باز نکردم حدود۱۰۰ت ارزونتر بود پس بخاطر بی کیفیتیش اینطور بوده
مزخرفه
قیمتش سه برابر شده کیفیتش هم افت کرده
آره منم مولفیکس گذاشتم برا پسرم بسته جدید هم نازک شده بودم حساسیت شدددددید داد پوستش کنده شد کلی تاول زده و...
این شکلیشون اره خیلی بد شدن قبلیا خوب بودن منم هربار خریدم از اینا بود بعد بزرگترم هست شرتی بخر بهتره
آره دقیقا منم چن روز پیش گرفتم خواستم بگم اینجا یادم رفت
نازک شده
تعدادشم کم شده فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.