دیگه موقع از پستونک گرفتنشه .بهتر ک خودش نمیخوره .بچه وقتی میخاد دندون دربیاره از پستونک بگیریش بهتره چ بهتر ک خودش ول کرده
به نظرم همون بهتر که نمیخوره واقعا بعدا گرفتنش از پستونک سخته دخترم همش از خواب پامیشه گریه میکنه واسه پستونک
اکثربچه ها ک لثه سفت میکنن یا دندون میخوان در بیارن اینجوریمیشن
بعد ببخشید این سوال میکنم چرا پوست صورت پسرتون دون دون عزیزم
بهتر بابا . وابسته میشه نمیتونی از پستونک بگیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.