۴ پاسخ

دیگه موقع از پستونک گرفتنشه .بهتر ک خودش نمیخوره .بچه وقتی میخاد دندون دربیاره از پستونک بگیریش بهتره چ بهتر ک خودش ول کرده

به نظرم همون بهتر که نمیخوره واقعا بعدا گرفتنش از پستونک سخته دخترم همش از خواب پامیشه گریه میکنه واسه پستونک

اکثر‌بچه ها ک لثه سفت میکنن یا دندون میخوان در بیارن اینجوری‌میشن
بعد ببخشید این سوال میکنم چرا پوست صورت پسرتون دون دون عزیزم

بهتر بابا . وابسته میشه نمیتونی از پستونک بگیریش

سوال های مرتبط