خانوما تو هفتع من بچه سکسکه میکنه یا ن اخ زیر دلم نبض میزنه

۷ پاسخ

هفته پیشم برا منم اینطور شد هکه گفتن زوده اینا خوب شاید بچم دلش خواسته زودتر سکسکه کنه

من دقیقا اینجوری ام اپایین شکم انگار نبض بزنه اونجوری میشه

خونرسانیه
سکسکه معمولا ۳۰ به بعد

برا من تازه امروز زد

اره من از ۲۶هفته حس کردم تاحالا ۴بار

نبض زیر دل مال خون رسانی عزیزم

فکنم بزنه دیگه اما اصولا ۲۸ هفته حس میشه و شروع میکنه شاید دلش خواسته از الان بزنه😂

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی