هفته پیشم برا منم اینطور شد هکه گفتن زوده اینا خوب شاید بچم دلش خواسته زودتر سکسکه کنه
من دقیقا اینجوری ام اپایین شکم انگار نبض بزنه اونجوری میشه
خونرسانیه
سکسکه معمولا ۳۰ به بعد
برا من تازه امروز زد
اره من از ۲۶هفته حس کردم تاحالا ۴بار
نبض زیر دل مال خون رسانی عزیزم
فکنم بزنه دیگه اما اصولا ۲۸ هفته حس میشه و شروع میکنه شاید دلش خواسته از الان بزنه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.