۱۸ هفته شدی برو
و اینکه صبونه کامل بخور
ی نوشیدنی شیرین هم همرات باشه قبل سونو بخور تا بچه کامل بچرخه
هفته دیگه بری بهتره ک بچه بیشتر رشد کرده باشه
قبلش نسکافه یا چیز ترش بخور ک بیدار باشه و بچرخه
انشاالله به سلامتی عزیزم
ولی ۱۸ هفته آنومالی باید بری
زود نیس؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.