فردا قراره برم آنومالی ، نکته ای توصیه ای دارین بگین

۴ پاسخ

۱۸ هفته شدی برو
و اینکه صبونه کامل بخور
ی نوشیدنی شیرین هم همرات باشه قبل سونو بخور تا بچه کامل بچرخه

هفته دیگه بری بهتره ک بچه بیشتر رشد کرده باشه
قبلش نسکافه یا چیز ترش بخور ک بیدار باشه و بچرخه

انشاالله به سلامتی عزیزم
ولی ۱۸ هفته آنومالی باید بری

زود نیس؟؟

سوال های مرتبط