کسی بیمارستان محلاتی تبریز زایمان داشته ؟خوب بوده؟

۴ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم تمیز و خوبه .ولی گفته بودن طبیعی بدون درد ولی دروغ بود

من خودم رفتم خیلی بیمارستان تمیزیه

خواهر من داشته خیلی راضی بود

اره خاله ی من
میگفت خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری