زیاد درد نداره. مث کشیدن ناخن تیز تو ابروهاست. همین قدر دقیق😅اما نتیجه عالیه اگه کارش خوب باشه.
برا من قسمت تاج ابرو هام حساس بود ک اونم اسپری بی حسی داشت فوری میزد چن ثانیه صبر میکرد دوباره کارشو میکرد
برا من درد داشت ترمیمشم بیشتر
والا من بی حسی کلا روم تاثیر نداره دردش قابل تحمل
اره برا من زایمان راحت تر بود😂
اگر بی حسی خوب بزنن و بدن جواب بده اصلا درد ندارع
اما اگر بی حسی خوب نباشه یا بدن بی حس نشه یکم درد داره که بر اساس اینکه خودت چقدر تحمل درد داری متغییر مثلا من بکی از ابروهام بی حس نشد ولی دردش میتونستم تحمل کنم
برا من اصلا درد نداشت
اره یخورده درد داره
برای من بی حسی انگار کلا اثر نداش چون خیلی درد گرفت سرم تا دوروز درد میکرد🤣ولی می ارزید
به مقدار درد داره ولی قابل تحمله...تازه من بی حسی روم اصلا اثر نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.