دختر منم ۰ند روز دیگه داره خیلی استرس دارم
وای وای پسر منم داره چن روز دیگ خ ناراحتم
۶ماهگی از همش راحتتره
استامینوفن ببر بعد واکسن بده بهش
دختر من ۴ماهگی اذیت شد ولی۶ماهگی خوب بود
من برام خیلی خوب بود اذیت نشدم انشالله توعم اذیت نشی برخلاف دوماهگی ک به شدت اذیت کرد شش ماهگیاصلاذذذ
شش ماهگیواسه دخترمن سبک بود
وقتی زد ده ثانیه گریه کرد
بعدشمپاشوراحت تکون میداد
پاراکید بده مرتب بهش که تبش سنگین نشه چون دز هز صورت تب میکنه
ایشالله براشون سبک باشه عزیزم😍
دخترمن اصلااااذیت نشد اصلاتب نکرد روراول فقط استادادم وخیلی راحت گذشت
دختر من هیچ مشکلی نداشت ، نه تب کرد نه زیاد درد داشت ولی بدخواب شده خیلی
نمیدونم واسه واکسنه یا جهش رشدی ، درهرصورت من نابودم چندروزه
انشالله براش سبکه استرس نداشته باش
روز اول هر ۴ساعت یبار بده استامینوفن پاراکید رو
روز دوم هر ۶ساعت یبار
روز اول تاغروب کمپرس سرد بذار از غروب تا فردا هر نیم ساعت یبار کمپرس گرم
واس منم فرداس😭😭😭
اصلا سخت نیس دختر من ک خیلی سبک بود براش
انشالله به راحتی وسلامتی بزنه نگران نباش مامان جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.