۲ پاسخ

عزیزم طبیعیه تا دوماه و نیم ۳ماه. قنداقش کن موقع خواب .یا دستکش دستش میکنم راحتتر میخوابه.

راه حلش قنداقه قنداقش کن فقط دستاشو ببندی بسه

سوال های مرتبط