۳ پاسخ

برای من فقط رو پاهای باباشون می‌خوابن از مسئولین من کم کردن 😂 تا میاد میندازم سرشون میرم استراحت

رو پام خودمم دوست ندارم

دختر من
تو گهواره میخوابه

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان امیرعباس ومهوا مامان امیرعباس ومهوا ۱ سالگی