۳ پاسخ

من ازمایش دادم ۸ ماهگی .نداشت خداروشکر

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

من ازمایش ندادم ولی دخترم یه صدای اضافه داش قلبش دکتر قلب بردیم گفت به خاطر کم خونی و اهن شروع کرد براش تقریبا پنج ماهگی اینا

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان گلابی🍐(یاس) مامان گلابی🍐(یاس) ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری