۶ پاسخ

ضررنداره چراتوسایت اینقدربدراجب نوشتن من میترسم بدم دخترم

من دادم خیلی خوب بود

من دادم پارسال ویروس گرفت میدادمش با دیفن‌هیدرامین

من. تازه اونموقه علی 6 ماهش بود

تب بر هست یا نه؟

من دادم واسه رقیق کردن خلط غلیظ و خارج شدنشه خیلی شربت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد