دختر من هنوز دندون نداره و راه نمیره🥲

۵ پاسخ

راه ک اشکالی نداره تا ۱۸ ماهگی وقت هست ولی دندون ببر دکتر دارو میده چکاپ دادی ویتامین هاش اوکی بود ؟

ویتامین d بدنش کمه دندون درنیاورده ببر دکتر احتمالا امپول بزنه
راه رفتن تا ۱۵ ماهگی فک کنم وقت داره

اشکال نداره شاید ویتامبن یا کلسیم کم داره ببر دکتر
برا راه رفتن وقت هست هنوز

فرصت هست یرای راه رفتن منم تا قبل عید راه نمیرفت فقط وایمیستاد براش واکر گرفتم خیلی خوب بود یه هفته ای راه افتاد
برای دندون هم ببر دکتر ازمایش یک سالگی رو لنجام دادی؟ کمبود د۳ و زینک نداشت!

راه رفتن مشکلی نداره اما واسه دندون ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان مریم سادات مامان مریم سادات ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی