راه ک اشکالی نداره تا ۱۸ ماهگی وقت هست ولی دندون ببر دکتر دارو میده چکاپ دادی ویتامین هاش اوکی بود ؟
ویتامین d بدنش کمه دندون درنیاورده ببر دکتر احتمالا امپول بزنه
راه رفتن تا ۱۵ ماهگی فک کنم وقت داره
اشکال نداره شاید ویتامبن یا کلسیم کم داره ببر دکتر
برا راه رفتن وقت هست هنوز
فرصت هست یرای راه رفتن منم تا قبل عید راه نمیرفت فقط وایمیستاد براش واکر گرفتم خیلی خوب بود یه هفته ای راه افتاد
برای دندون هم ببر دکتر ازمایش یک سالگی رو لنجام دادی؟ کمبود د۳ و زینک نداشت!
راه رفتن مشکلی نداره اما واسه دندون ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.