تا جایی ک من یادمه مذاکره ایران و امریکا هیچ وقت موفقیت امیز نبوده
ب فرداهم امیدی نیس
هر چی بشه
مردم ایران نابود شدن
و هیچ تصمیمی به نفع ما مردم نخواهد بود...
اگه جنگ تموم بشه ما تمام شده هستیم چون زیر بار نداری بدبختی کمرمون شکسته ام اگه تمام نشه که باز بدتر زجر کش میشیم با استراس
به نظرم به جایی نمیرسه
🚨قالیباف در فرودگاه اسلامآباد: تجربه مذاکره ما با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است
▪️حسن نیت داریم اما اعتماد نداریم
رئیس مجلس در بدو ورود به اسلام آباد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ونس معاون رئیس جمهور آمریکا:
🔹متاسفانه تجربه ما از مذاکره با آمریکاییها همواره با شکست و پیمان شکنی روبرو شده است. دو بار در طول کمتر از یک سال در میانه مذاکرات، با وجود حسن نیت طرف ایرانی، به ما حمله کردند و مرتکب جنایات جنگی متعدد شدند.
🔹ما حسن نیت داریم، ولی اعتماد نداریم.
🔹در مذاکرات پیش رو، اگر طرف آمریکایی آماده توافق واقعی و دادن حقوق ملت ایران باشند، از ما هم آمادگی برای توافق خواهند دید؛ اما در جنگ فعلی به آنها نشان دادهایم که اگر بخواهند از مذاکره برای اجرای یک نمایش بی حاصل و عملیات فریب استفاده کنند، ما آمادهایم تا حقوق خود را با ایمان به خدا و تکیه بر توان ملتمان محقق کنیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔴جهاد ادامه دارد اما به شکل #دخترانه👇
🇮🇷 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.