۴ پاسخ

شدید کلا بعد زایمان روانی شدم دس خودمم نیس همش زود عصبی میشم و جیق و داد🫤😑

شیر خودمو نمیدم
اما بعد زایمان زود عصبی میشم سعی میکنم کنترل کنم

بله
فراوان
حالا قذص پوکساید ۵ میخورم بهترم

خب اینا که کفتی از صفات بارز وی هست حتی قبل از بارداری😆

سوال های مرتبط