۷ پاسخ

خدا کنه هر کی به مردم ظلم میکنه نابود بشه خستمون کردن
حق بیمه ۲۵۰۰ می‌دادیم شده ۵ و خورده ای این چه مملکتیِ آخه

بیمه ماشده ۶میلیون امسال ۸تومان بایدبدیم

انشالله که خبرهای خوب .اما بعید میدونم تازه نیرو اورده

گرونی بیشتر میشه جنگم تا استراحت چن وقتی آتش بسه باز پر قدرت هردو ادامه میدن.
من خیلی منفی بازم لامصب ته دلم توکل دارم ولی اینبار نه زیاد

من خیلی خوش بینم البته کلا مثبت نگرم ولی امیدوارم توافق خوبی بشه و کشورمون رو به پیشرفت وابادانی پیش بره

توافق میشه

مث 12 روزه، چندماه روال عادي و بعد جنگی ک یهو خبر میاد، بمباران، ترور،

سوال های مرتبط