۴ پاسخ

سلام عزیزم بچه‌ها یه گروه زدن واسه اینکه یجا باشیم و ار تجربه هم استفاده کنیم. اگه دوسداشتی روبیکا ب ایدی @samar7769 پیام بده بیارتت گروه

ژل اینا نزن
چون دندونارو سیاه میکنه
از اون دندون گیرا هستن
توش آبه
بخر بزار فریزر یخ بزنه
بده دستش
بسابه به دندوناش
خیلی کم میکنه درد رو
یاهم پیاز شیرین
بده دستش
کنارش باشا
میره دهنش خفش میکنه خدای نکرده
یکم بکشه به دندوناش

هیچی فقط اگر شبا خیلی اذیته خوابش خرابه ی۱۰قژره استامینوفن بدش طوری نیس ژل خوبه ولی خیلی اثری نداره استامینوفن بمال رو لثه اش

ژل دندون باریج بزن به لثه اش
یا اینکه استامینوفن بزن به لثه هاش

سوال های مرتبط