۷ پاسخ

من رایگان

من تامین اجتماعی دیشب. رفتم رایگان شد البته بیمه دارم

با بیمه سلامت حدود بیست هزار

با بیمه نیروهای مسلح چند روز پیش رفتم شد ۱۰۰

اینجا رایگانه دولتی هزینه نمیگیره با بیمه مشهد نمیدونم

ولایت رفتم یک بار زیر ۱۰۰ تومن شد

من دیروز رفتم تامین اجتماعی کلا ۱۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه ۸ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی