با سه روز تاخیر ازمایش بدم؟
فردام تولدمه 😅

۶ پاسخ

یه تست بزن قبلش

آره نشون میده بده

منم امروز تولدمه ساعت ۲ میرم سونو
دعا کنین برام ساک و زرده باشن و جنینمم باشه🥺
یکشنبه رفتم نبود🥲

اره فک کن همسرت بت کادو بده توهم بگی منم واست یک کادوی خفن دارم 😍😍😍

پس ایشالله کادوی تولدت رو بگیری فردا

ارررره

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته چهاردهم بارداری
مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری