۳ پاسخ

چرا غذا نمیخوره تو این سن؟

بخاطر شیر هست غذا نخورده اینجوری شده

اونا دونه های چربیه طبیعیه غذا بهش بده حتی کم سرلاک چیه اخه قند خالص

سوال های مرتبط