ب احتمال ویروسه ببر دکتر
دختر منم دیشب زیاد هله هوله خورد ساعت ۸بیدار شد استفراغ کرد ولی تب نداره فعلا خوابیده الان اومدیم هم روستاچیزی نیست بدم بهش
نه از اون نیست ویروس پسر منم عید خیلی حله حوله خورد فرداش اینطوری شد فکر کردیم برای اون ولی ویروس بود
عزیزم نمیدونم ویروسها پسر منم از دیروز یکسره میرفت دستشویی ولی دستشویی نمیکرد تا ساعت دوشب که ببخشید اسهال شد البته تب هم داره هرکار میکنم شربت نمیخوره
ویروسه پسرمنم همینجوربود دست میذاش روشکمش میگف درد درد ببخشبداسهال استفراغ شد
اگه تب داشته باشه ویروسیه.همون اندانسترون رو هر ۸ ساعت بده. برا تب و شکمدردشم استامینوفن بده.
اگرمیبینی تب داره استا بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.