۳ پاسخ

همه ی واکسن ها خوب بود برای بچم

بستگی ب بدن بچه داره من ۲و۴خیلی بد بود ۶ راحت خداروشکر

برا ما ک سبک بودفقط یه کوجولو تب داشت دخترم..ایشالا سبک میشه براتون..از بهداشت ک اومدی جای واکسناشو پاراکید بزن دیگه هیچی نمیفهمه دردیم نداریم ک بیقراری کنه..من توی هر ۳ تا واکسن دخترم همینکارو کردم

سوال های مرتبط

مامان رادین🤍💙🐻 مامان رادین🤍💙🐻 ۱ سالگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی