همه ی واکسن ها خوب بود برای بچم
بستگی ب بدن بچه داره من ۲و۴خیلی بد بود ۶ راحت خداروشکر
برا ما ک سبک بودفقط یه کوجولو تب داشت دخترم..ایشالا سبک میشه براتون..از بهداشت ک اومدی جای واکسناشو پاراکید بزن دیگه هیچی نمیفهمه دردیم نداریم ک بیقراری کنه..من توی هر ۳ تا واکسن دخترم همینکارو کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.