۱۱ پاسخ

منم دلم بوی گردن نینی میخواد🥺🙃

اره واقعا کلی باید عذاب بکشیم قدیما از کنار هم دیگه رد میشدن زود حامله میشدن😅

منممممم واقعا دلم گرفتهههههه🥲🥲🥲

منم خیلی ناراحت شدم ولی الان فعلا از این شرایط میترسم نمیدونم چرا 🥲

تازه دوره بارداری هم سخته😑😂
ان شاءالله زودی مامان میشی

عزیزم ناامید نباش انشاالله خدا دامنتو سبز کنه هرچه زودتر هرچقد بهش فکر کنی بدتره زیاد بهش فکر نکن بیخیال باشی زودتر باردار میشی چون استرس خوب نیست اصلا

والا منم خسته شدم خواب بچه میبینم ، تو خیالم تصورش میکنم دارم دیونه میشم دیگه

منممم دیگه کلا امیدمو از دس دادم

دقیقا منم همینطور

ایشالا میشه

ناامید نباش گلم
چند وقته تو اقدامین؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی   💞 مامان نی نی 💞 هفته سی‌وهشتم بارداری