۲ پاسخ

من دكتر دخترم گفت شروع كنم بهتره بخاطر رفلاكسش ، دكتر تغذيه مشاوره گرفتم از اول ٥ ماهگي مزه شناسي رو شروع كرديم ، اگر ميل به غذا خوردن داره و شما كه غذا مي خوري د اشتياق نشون مي ده يعني آمادست

بله غذای کمکی تا قبل از شش ماه حتما باید با مشورت پزشک باشه،سرخود اصلا ندین

سوال های مرتبط