۱۱ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من معمولیش رو گرفتم چون نمیخوام واکر بگیرم براش اما اگه شما میخوای واکر بگیری همین مدل واکر دارشو بگیر که دوبار تو خرج اضافه نیوفتی عزیزم بنظرم خیلی کاربردیه بچه مشغول میشه

منم گرفتم، دوکاره مارک هانگر، به نظرم بچه خوشش بیاد

ک ب چهاردست و پا نیوفتاده بعدش دیگه همش دنبال چیزای جدیده

اینا تا ۷،۶ماهگی

من ک گرفتم
ولی این مدلی نیست، گرده

من گرفتم ولی خیلی کاربردی نبود چون اویزاش پلاستیکی محکم و سفت بود .. بچم تا پاش میخورد بخش درد میکرد باید عروسکی و نرم باشه تا پای بچه اذیت نشه

من معمولیش رو گرفتم و کلا واکر نمیخوام بگیرم
میترسم که بچه از پس سر بخوره به میز و صندلی

کاربردی هست خیلی ولی معمولیش به نظرم بهتره بعدا هم واکر جدا بگیری

عزیزم این مال کدوم سایت هست ؟

عزیزم کدوم سایته؟اسمش رو میگی

سوال های مرتبط

مامان تودلی ❤️ مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد