خوشگلا
ناهار چی دارین ؟
جیش. پوشک . نی نی.

۲۰ پاسخ

هیچی پلو🥲💔

باقالی پلو با گوشت .همون گوشت و هویج و سیب زمینی هم برا دخترم گذاشتم

خورش برنج مرغ بادمجونم سرخ کردم

لوبیا پلو

قرمه سبزی دارم از قبل😅

عدس پلو

چلوگوشت بوقلمون

سبزی پلو با ماهی

ماهی کباب

عدس پلو

ِآش دوغ

آبگوشت

چلوگوشت

لازانیا،به دستور اهالی منزل🍄‍🟫🫑🥩🧀

باید ماکارانی چیزی بزارم گمونم 🤦🏻‍♀️😁

استانبولی

قرمه سبزی

آبگوشت

ماکارونی

کته گوجه، خلاصه و مفید🥲

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۳ سالگی
مامان شکلات 🍼🧑‍🍼🍫 مامان شکلات 🍼🧑‍🍼🍫 ۳ سالگی
مامان بَشَم😎 مامان بَشَم😎 ۳ سالگی