۹ پاسخ

واییی من رسما با سردرد کردم خدا کنه مثل من نشی نن دقیقا سی روز پشت سر هم سردرد داشتم بدون یذره قط شدنش همه چی هم امتحان کردمنسکافه قهوه چایی قرص امپول سروم حتی بستری هم شدم داروی بیمارستانی گرفتم اما اروم نشدم تا سی روزگی نوزاد یهو قط شد الان هر چند روز یه بار میگیره ول میکنه من بیحسی رفته بود توی فک و شقیقه هام زار میزدم از درد فک . شقیقع و پشت گوش

کافئین بخور ☕️

دوغ و چای فقط بخور

من خیلی شدید بود رفتم دکتر سرم زدم قطع شد

نسکافه و‌ دلستر

کافئین بخور

مایعات بخور زیاااد
چایی و نسکافه عالیه

نسکافه زیاد بخور
چایی کمرنگ بخور

نسکافه بخور

سوال های مرتبط