۲ پاسخ

اگه تبش بالاس ۴ ساعت یکبار اگه ن ۶ ساعتی

همون عین خوراکیش هست
۴ ساعت اگر تب زیاده
۶ ساعت و ۸ ساعت اگر تب معمولی داره
باز دلت رضا نیست زنگ بزن ۱۱۵ بهت میگن

سوال های مرتبط