۱ پاسخ

والا من بچم کوچیک بود همیشه متخصص واسش مینوشت سریع هم خوب میشد.ولی داروخانه گفت همیشه ندین قوی هست

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۵ سالگی