۹ پاسخ

نه عزیزم حساسیت زاست

اخه میبینم خیلیا میدن واسه همون پرسیدم منم تا یکسالگی نمیدم پس

اصلا ندیا خیلی ریسکه شدیدا حساسیت زاست

خیلیا حساسیت دارن و این حساسیت تو بچه منجر به بستری تو بیمارستان میشه

نده اصلا

بله از هشت ماهگی مجازه

عزیزم جز مواد الرژن هست و تا یکسالگی توصیه میشه که ندین

من میخوام از اخر ۱۱ ماه بدم

خیلی حساسیت زاس

سوال های مرتبط

مامان نیلاخانوم 🥰🩷 مامان نیلاخانوم 🥰🩷 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی